Cik maksā Brīnums?

11825957_1678397475722786_525815706306021462_n

Šis ir patiess stāsts.

Tesa ir maziņa, saviem gadiem neraksturīgi nopietna meitene. Reiz viņa izdzirdēja vecāku sarunu par viņas mazo brālīti Tedu. Viņa zināja, ka brālītis ir smagi slims un, ka vecākiem praktiski nav naudas tam, lai segtu ārstniecības izdevumus. Šoreiz tētis bezcerīgā balsī teica raudošajai mammai: “Tagad tikai brīnums var glābt Tedu.”

Tesa aizskrēja savā istabā un sameklēja savu krājkasīti – stikla džema burku, kur glabājās visi viņas ietaupījumi. Viņa izbēra visu tās saturu uz grīdas, uzmanīgi un rūpīgi pārskaitīja sīknaudu, tad iebēra to atpakaļ burkā un ar visu burku skrēja uz aptieku, cik ātri vien viņas kājas spēja.

Viņa klusējot gaidīja, kad aptiekārs pievērsīs viņai uzmanību, taču viņš bija aizņemts sarunā ar kādu vīrieti un neievēroja deviņgadīgo meiteni. Tesa klusiņām švīkāja ar kurpes purngalu pa grīdu, lai pievērstu sev uzmanību. Nekādas reakcijas. Tad viņa skaļi ieklepojās. Atkal nekā. Tad viņa izvilka no burkas monētu un pieklauvēja pa galda stiklu.

— Ko jūs vēlējāties? — aizkaitinātā tonī jautāja aptiekārs. — Redziet, es sarunājos ar savu brāli no Čikāgas, kuru neesmu saticis daudzus gadus.

— Labi, bet es vēlētos parunāt par manu brāli, — atbildēja Tesa tādā pat tonī, kā aptiekārs. — Jūs ziniet, viņš ir ļoti ļoti slims… un es vēlētos nopirkt brīnumu.
— Es atvainojos?

— Viņa vārds ir Teds un viņam kaut kas slikts aug galvā un mans tētis teica, ka tikai brīnums viņu tagad var glābt. Tad es gribu zināt, cik maksā šis brīnums?

— Meitenīt, mēs šeit nepārdodam brīnumus. Atvaino, bet es neko Tev nevaru palīdzēt, — teica aptiekārs.
— Klausieties, man ir nauda un es varu samaksāt. Ja šīs naudas nepietiks, es dabūšu vēl. Tikai pasakiet, cik tas maksā.

Eleganti ģērbtais aptiekāra brālis pagriezās pret meiteni un pasauca viņu pie sevis.
— Bērniņ, kāda veida brīnumu vajag Tavam brālim?
— Es nezinu, — skumīgi iesaucās Tesa. — Es zinu tikai to, ka viņš ir ļoti slims un mamma saka, ka viņu glābt var tikai operācija. Bet tētis nevar par to samaksāt, tāpēc es nolēmu izmantot savu naudu.

— Cik Tev tās ir? — jautāja cilvēks no Čikāgas.
— Viens dolārs un vienpadsmit centu, — noskaitīja Tesa. — Un tā visa ir mana nauda. Taču, ja vajadzēs, es dabūšu vēl.
— Kāda sagadīšanās, — pasmaidīja vīrietis. — Dolārs un vienpadsmit centi. Viņš pastiepa roku un viņa viņam saujā iebēra savu naudu. Viņš paņēma meiteni pie rokas un palūdza aizvest viņu pie Tesas ģimenes.
— Es gribu apskatīties Tavu brāli un satikties ar taviem vecākiem. Paskatīsimies, kāda veida brīnums jums vajadzīgs!

Šis lieliski ģērbtais vīrs bija doktors Karltons Armstrongs, pasaulē pazīstams neiroķirurgs.
Viņš operēja Tedu, operācija noritēja veiksmīgi un viņš to veica bez maksas. Teds atgriezās mājās sveiks un vesels. Mamma un tētis bija laimīgi un pateicīgi “nejaušajam” gadījumam, kurš atveda pie viņiem lielisko dakteri.
— Šis ārsts ir īsts brīnums, — nočukstēja mamma, — īsts brīnums. Interesanti, cik tas būtu izmaksājis? Tesa pasmaidīja. Viņa gan zināja, cik maksā brīnums… vienu dolāru un vienpadsmit centus. Plus patiesa mazas meitenes ticība Brīnumam!

Avots: http://pintosevich.com

Tulkoja: Ginta FS

Komentēt