Tu esi pelnījusi to vīru, kurš Tev ir!

7423360-R3L8T8D-900-fotos-para-casamento-danymichel-fotografia-casamento-criciuma-fotografo-de-casamento-melhores-fotos

Šīs sievietes vārdi par citām sievietēm, ir kā balzāms mūsdienu vīrieša dvēselei. Ļoti daudz no visā tā, iespējams, ir pat aizskaroši daudzām no mums, taču, ja tā padomā un paanalizē, – kaut kas tajā visā ir…

«Ziniet, mana pieredze biedē. Domāju, drīz nopietnas laulības – vienas un līdz “zelta” kāzām – vispār izmirs. Par cik cilvēkiem ar katru gadu paliek arvien mazāk pacietības, iecietības, spējas vienam otru paciest un kopā tikt galā ar grūtībām. Mūsdienu sabiedrībā valdošā filosofija mudina cilvēkus apmierināt savas vēlmes un viņam nav nolūka rēķināties ar citiem, viņš nevēlas paciest, tāpēc domā: “Pametīšu šito un atradīšu citu, labāku.” Taču var noslēgt desmit laulības, tāpat kā jebkurus citus darījumus, bet tā arī nekļūt laimīgam. Augot labklājībai, cilvēkos aug arī egoisms, individuālās vajadzības un vērtības, aizstāj ģimeniskās, mainās prioritātes, mainās pašvērtējums. Tagad modē ir teiciens: “es esmu pelnījusi ko labāku” ( „я заслуживаю лучшей доли!“). Es Jūs šokēšu – nē, neesat pelnījusi. Tas ir no Lepnības.

Patiesībā katram dzīvē blakus ir tieši tas cilvēks, kuru viņš ir pelnījis.” 

Marina Targakova – praktizējošs ārsts, psihologs un ģimenes psihoterapeits ar 20 gadu darba stāžu savā profesijā. Piecu starptautiski patentētu izgudrojumu psihoterapijas un endokrīnās patoloģijas jomā autors. Starptautiskās Zinātnisko Atklājumu un Izgudrojumu Akadēmijas biedrs. Kazahstānas galvenais homeopāts.
Marina atbrauca uz Atiru novadīt semināru “Logs uz bērna pasauli.” Trīs dienas desmitiem māmiņu un arī daži tēti cītīgi mācījās pie viņiem sveša cilvēka, atrast pieeju savam bērnam. Alkatīgi ķēra katru vārdu un pierakstīja savos blociņos. Un pēc tam kautrīgi cēla rokas un jautāja: bet kāpēc mans bērns ir “NE Tāds”? Atbilde, kā likums, nebija glaimojoša. Ne jau bērns, bet ģimene – “ne tāda.”.

— Un kāda ģimene ir “tāda”? Vai tiešām šķiršanos skaits ir tik dramatisks, ka nopietni apdraud ģimenes institūciju?

— «Ziniet, mana pieredze biedē. Domāju, drīz nopietnas laulības – vienas un līdz “zelta” kāzām – vispār izmirs. Par cik cilvēkiem ar katru gadu paliek arvien mazāk pacietības, iecietības, spējas vienam otru paciest un kopā tikt galā ar grūtībām. Mūsdienu sabiedrībā valdošā filosofija mudina cilvēkus apmierināt savas vēlmes un viņam nav nolūka rēķināties ar citiem, viņš nevēlas paciest, tāpēc domā: “Pametīšu šito un atradīšu citu, labāku.” Taču var noslēgt desmit laulības, tāpat kā jebkurus citus darījumus, bet tā arī nekļūt laimīgam. Augot labklājībai, cilvēkos aug arī egoisms, individuālās vajadzības un vērtības, aizstāj ģimeniskās, mainās prioritātes, mainās pašvērtējums. Tagad modē ir teiciens: “es esmu pelnījusi ko labāku” ( „я заслуживаю лучшей доли!“). Es Jūs šokēšu – nē, neesat pelnījusi. Tas ir no Lepnības. Patiesībā katram dzīvē blakus ir tieši tas cilvēks, kuru viņš ir pelnījis.” Cik ieliks, tik saņems, ko sēsi, to pļausi! (Сколько вкладывает, столько и получает, что сеет, то и пожинает).

— Mūs formē sabiedrība, mums šīs vērtības uzspiež masu informācijas līdzekļi un cilvēks vispār ir vājš.

— “Nē. Vainīgs IR cilvēks, jo sabiedrība – tas ir cilvēks. Un, pirmkārt, vainīga ir sieviete. Ziniet, es esmu kategoriski pret tā saucamo sievietes emancipāciju.”

— Bet tas taču ir absurds, Jūs esat mūsdienīgs cilvēks, ārsts un tagad sēžat šeit, bet Jūsu ģimene ir pavisam citā pilsētā. Jums laikam paveicies un Jūsu vīrs droši vien ir lojāls cilvēks, piemēram, attiecībā pret Jūsu darbu un Jūsu tālajiem un regulārajiem pārbraucieniem.

— “Vīrs neuzkrita man kā eģelis no skaidrām debesīm, un es arī ne tuvu neesmu ķerubs (senebreju kerūb, eņģelis jūdaismā un kristietībā, Dieva troņa vai paradīzes vārtu sargs) un nekas cilvēcisks mums nav svešs. Divdesmit gadi laulībā nav nemaz tik maz un šajos gados bijis visādi. Pats galvenais, ko esmu ielāgojusi – nedrīkst spiest uz vīrieti, noniecināt viņa vīrišķo Ego. Kad mums gadījās strīdi, es uz to skatījos kā uz personīgo universitāti. Tā, piemēram, mans vīrs kaut ko kategoriski nepieņēma, un kaut arī iesākumā manī viss buntojās, protestēja, es kaut kur dziļi sevī atradu spēkus pārkāpt savam egoismam, samierinājos, un kļuvu vēl uzmanīgāka, piekāpīgāka. Savukārt viņā arvien vairāk sāka izpausties bruņinieciskums, vēlme mani atbalstīt, palīdzēt man, saprast mani. Pēc tam atkal parādījās kas jauns un viņš atkal sacēlās un es atkal atradu, kas man jāizmaina. Tas nav vienkārši, tas ir pastāvīgs darbs, tacu BEZ SIEVIETES ģimenē NAV ĪSTA VĪRIEŠA.

Es esmu pret neapvaldāmību, kuru šodien sievietes saprot zem vārda “emancipācija”. Tajā pat laikā es ar cieņu attiecos pret sievietes radošo pašrealizāciju, savu talantu attīstīšanu. Un tas ne tuvu nav tas, ko mums pārdod uz žurnālu glancētajiem vākiem un TV ekrānos. Paskatieties uz viņām, lielākais vairums no tām “sievietes vampi” – plēsoņas skats, izaicinošs izskats un balss, gatavība iet uz savu mērķi “pāri galvām”. Un viņa patiešām ir spējīga visu dabūt gatavu, jo ir spēcīga, taču diemžēl, viņa tāda nekad nebūs laimīga. Vai varat iedomāties blakus tādai sievietei mazuli? Tāds tēls kaut kā nepieņemas, vai ne? Nav mātišķās enerģijas, vieglāk iedomāties izdegušu tuksnesi, vai ne?

Sievietes bēda ir tajā, ka viņa ir nolēmusi, ka viņas brīvība ir visatļautībā, bet vīrieši ir vainīgi, ka samierinājušies ar to. It ka tā viņiem ir izdevīgi, taču atkal – laimes sajūtas tajā visā nav. Un tā gadu no gada aug depresīvo cilvēku skaits, kuri paši sapinusies savās lomās. Un izeja ir tur, ka gan vieniem gan otriem ir jāuzņemas sava daļa atbildības, lai izpildītu savu pienākumu, noietu savu, personīgo ceļu. Savādāk ģimene ies bojā.

— Tās nav pašas tradicionālākās domas šodienai. Droši vien tas ir rezultāts Vēdisko zināšanu un jogas ietekmei, kurus Jūs praktizējat? Sakiet, kā Jums izdodas saglabāt mieru, no religiozitātes viedokļa, ņemot vērā konfesiju dažādību Jūsu ģimenē? Varbūt Jūsu ģimene kļūs par piemēru tam, kā sadzīvot ģimenē mūsdienu dažādo reliģisko grupējumu konfliktu laikā?

— Mana mamma ir kristiete, tēvs – musulmanis. Vel vairāk, viens vectēvs bija mācītājs, otrs – Imams. Es nopietni esmu studējusi kristietisko literatūru un sufistu darbus, taču apstājusies un palikusi pie vēdiskās filosofijas. Patiesībā jau visu tradīciju pašos pirmsākumos un dziļumā, nav atšķirību. Jebkurā reliģijā Dievs IR Mīlestība, viss pārējais – ir politika. Bet Mīlestība – tā ir kalpošana, jo jebkurā tradīcijā Dievs – ir Augstākā Personība, bet Tu – Dieva Kalps.

Ir vairākas Ticības pakāpes. Svētie – tie, kuri nes Dieva vārdu, kā Muhameds, Budda vai Kristus. Tie ir tie, kuru apziņas līmenis ir pietiekami augsts, lai cienītu citus un justu tiem līdzi. Bez viņiem ir cilvēki, kuri arī ir pietiekami augstu garīgo attīstības  līmeni, tie kalpo cilvēkiem un, ja reiz strādā, tad tikai pie sevis, pie savas lepnības, dusmām, skaudības, skopuma… Tie ir tie cilvēki, kuri patiešām neakcentējas uz “skabargu cita acī”, bet gan cenšas izvilt baļķi no savējās. Bet, diemžēl, pasaulē vairākums ir cilvēki, kuri visur redz atšķirības nevis kalpošanu Dievam, bet savas gribas uzspiešanu citiem. savu ticību, savu dzīvesveidu un uzskatus. Un tas viss no – Mazticības. No mīlestības trūkuma. Un visi kari un konflikti tiešī šī iemesla dēļ.

Taču galvenais cilvēka dzīves uzdevums ir uzdot sev jautājumus un meklēt atbildes uz tiem: Kas es esmu? Kāpēc dzīvoju? Kā sasniegt savu augstāko mērķi dzīvē?

Es esmu konsultējusi ļoti daudzus ietekmīgus un bagātus cilvēkus un viņu galvenā problēma ir tā, ka viņi nevar izprast un apjaust savas neapmierinātības cēloņus, tukšumu pēc savu mērķu sasniegšanas. Tas ir personības konflikts, kad cilvēks nav spējīgs apjaust, ka

Līderis – tas nav kungs, bet gan kalps. Un enerģija viņam tiek dota tikai tāpēc, lai kalpotu citiem cilvēkie, ne tikai sev!

Un tad cilvēku attīra misionārisms, labdarība. Bet ne bezpersoniska atdošana, kas izskatās pēc atpirkšanās. Vēdās ir atsevišķa “labdarības zinātne”. Saskaņā ar to par nabadzīgo vajag rūpēties. Bet palīdzēt tikai ar ēdienu, apģērbu, medikamentiem. Tātad Tu uzzini, kas viņam patiesībā vajadzīgs un rūpējies par viņu un velti viņam savu laiku un uzmanību, bet nekādā gadījumā nedrīksti palīdzēt ar naudu. Ja darīsi to, tad  apmainīsies ar viņu karmām – uzņemsies daļu viņa likteni, kas ne vienmēr būs labvēlīgs. Naudu dot vari tikai tam, kurš garīgi ir augstāks par Tevi, svētajiem, dievnamiem un zinību izplatīšanai – tāda apmaiņa ir labdarīga.

Vispār jau šajā pasaulē viss prasa atdevi, harmonija ir apmaiņa. Šodien to izspiedušas pretdabiskas “vērtības”. Ņemsim, piemēram grāmatu, kurā māca, kā manipulēt ar sievieti, lai ātrāk panāktu vēlamo. Tajā pat laikā, sievietes aizrautīgi lasa, kā pievilināt vīrieti, kā iekarot to – nevis kā kalpot vīram, bet izmantot to – kā būt bagātam, neko nedarot, kā notievēt, turpinot pārēsties.

Tādas, lūk, metodikas, kad cilvēkam tiek iepotēta ideja patērēt, neko nedodot pretī.

— Jūs jau 20 gadus konsultējat ģimenes. Vai esat atradusi universālo formulu ģimenes glābšanai?

— Pasauli glābs sieviete un viņas gudrība. Viss sākas no viņas. Tikai gudra māte izaudzinās īstus vīriešus, pareizus vīriešus. “Liela” sieviete nav spējīga nostādīt vīrieti īstajā vietā. Būt Viedai, tas nāk caur samierināšanās mācību stundām, “visa izlaišanu caur sirdi”. Ir jāatsakās no lepnības, jāiemācās pieņemt, jāpieņem visu svēto rakstīto patiesību, ka laime tek no vīrieša pie sievietes un no sievietes – pie bērniem. Cieņas pret vīrieti enerģijai jāpaliek pat tad, ja vecāki ir šķīrušies. Jāsaprot viena vienkārša lieta: jūs JAU ESAT radinieki un tur neko nepadarīsi, radinieki paliekat jebkurā gadijumā. Un vēlreiz atgriezīšos sākumā – pie Jūsu jautājuma. ja ģimenē “kaut kas ir ne tā” – tātad jāmainās ir sievai un mātei.

Avots: http://econet.ru/
Tulkoja: GInta FS

