Es mīlu tevi

pateiciba3.jpg

Kā tikko es biju izlasījusi Džo Vitāles un Hju Liņa grāmatā “Bez robežām” par to, kāds maģisks spēks ir frāzei “Es mīlu tevi”, es sāku to pielietot it visās savas dzīves situācijās. Es skaitīju to no rīta, kad pamodos, kad brokastoju, mazgājos dušā, runāju pa telefonu, pastaigājos u.t.t.

Frāzi “Es mīlu tevi” es skaitīju klusiņām pie sevis. Taču sāku censties to biežāk pateikt saviem tuvajiem un mīļajiem cilvēkiem. Ziniet, daži brīnījās, daži apjuka, taču neviens man neteica: “Tu, ko, esi sajukusi pratā?” vai arī “Vai tev viss ir labi?”. Nē, viņi vienkārši smaidīja, bet, kas ir pats galvenais – arī viņi pēkšņi man atbildēja: “Un arī es tevi mīlu.”

Šī frāze izmainīja visu manu dzīvi, kas agrāk bija steidzīga, haotiska, bet tagad kļuva harmoniska un tajā sāka notikt brīnumi.

Domāju, ka sirds dziļumos katrs no mums ļoti vēlamies mīlestību. Tas pats attiecas arī uz citiem cilvēkiem.

Kad tu atkārto : “Es mīlu tevi”, tu sevi attīri un izstaro pozitīvu enerģiju, kas ietekmē arī visus parējos.cilvēkus.

Padomā par kaut ko, kas tavā dzīvē vēl joprojām tevi tracina, uztrauc un jauc tavu garīgo līdzsvaru. Tā var būt veselības problēma, vai konflikts ar kolēģiem. Nav svarīgi, kas tieši. Domās sakoncentrē savu apziņu uz šo un sāc skaitīt “Es mīlu tevi”. Tu vari vērsties pie Visuma, Dieva (kam nu kurš tic). Nav svarīgi, tici vai netici šīs frāzes efektivitātei, vienkārši uzticies procesam un turpini. Viss, kas tev ir jādara, jāatkārto šī frāze: “Es mīlu tevi”. Pamazām tu sāksi just mīlestību, un tas atstās iespaidu uz cilvēku vai situāciju.

Šī vienkāršā frāze: “Es mīlu tevi” ir caurlaide tajā pasaulē, kurā tev būs iespēja izdziedināties un piepildīt savas vēlmes. Galvenā tās ideja ir mīlēt it visu, kas ir ap mums. Mīlēt savu lieko svaru, savu bērnu ar uzvedības problēmām, kaimiņu – visus viņus. Mīlestība pārvērš enerģiju un atbrīvo to. Frāze “Es mīlu tevi” ir kā burvju parole, lai mēs beidzot sajustu Visumu.

Doktors Hjū Liņs teica, ka burvju frāzē “Es mīlu tevi” ir iekļauti trīs elementi – pateicība, cieņa un pārvērtības. Ar šo trīs elementu palīdzību var izmainīt visu.

Tu vēljoprojām esi skeptiski noskaņots? Paskatieties uz to no citas puses.

Pat tad, ja šī metode tev šķiet neprātīga, kas gan slikts notiks, ja tu domās atkārtosi “Es mīlu tevi”? Kamēr tu zvani pa telefonu, vai raksti elektroniskās vēstules. ēd vai vienkārši dzīvo savu dzīvi?

Šajās dienās tu sajutīsies daudz labāk, pat tad, ja nekas īpašs nenotiks. Pamēģini un tu redzēsi, kas notiks. Tu taču neko nevari zaudēt!

Es mīlu tevi.
Man ļoti žēl.
Lūdzu piedod man.
Es pateicos tev.
(Hooponopono)

Avots: http://cilamicli.ru

Tulkoja: Ginta FS

P.S. Latviešu valodā iznākusi Džo Vitāles grāmata Bez robežām (Zero Limits). Grāmatā atklāta unikāla havajiešu sistēma, kā iegūt bagātību, veselību un dvēseles mieru. Grāmatu no angļu valodas tulkojusi Dina Kārkliņa, izdevis apgāds Zvaigzne ABC.

