10 šķēršļi ceļā uz laimīgu dzīvi

laiks1

1. Nepabeigtas lietas

Atbrīvojies no pagātnes, noskaidrojot un sakārtojot nepabeigtās lietas. Pabeidz visu, ko esi iesācis (projektu, diētu, saistības, ko esi uzņēmies u.c.) – izdari to pats, vai uztici to izdarīt kādam citam, vai arī vienkārši atlaid.

2. Tagadnes ignorēšana

Šodien – tas ir to “šodien” rezultāts, kuras bija līdz šim. Labi nodzīvota šodiena gluži dabiski turpinās lielisku nākotni. Ietaupi dolāru šodien, un tev būs vairāk naudas rītdien. Apēd par 500 kalorijām mazāk šodien, un tu zaudēsi svaru jau rīt. Tikai tas, ko tu dari šodien ietekmē tavu nākotni.

3. Prioritāšu neesamība

Nekad nenodarbojies ar to, ko tu gribi tajā momentā, kad gribi to vairāk par visu. Ja tu vienkārši reaģē uz tuvāko lietu, kas nonākusi tavā redzeslokā, tev nekad nebūs pietiekami daudz laika tam, kas patiešām ir svarīgi. Nesadali savu laiku pēc prioritātēm, bet sadali savas prioritātes pēc sava laika.

4. Pašapmāns

Meli pašam sev ir visrupjākā necieņas forma pret sevi. Padomā par tiem gadījumiem, kad biji nelaimīgs ar sevi, un par to, kā to labot. “Es nekad vairāk neizlikšos, ka man nav svarīgi, ko es lieku savā mutē!”, “Es nekad vairs neizlikšos, ka budžeta pārtēriņš ir normāla lieta.”

5. Izpatikšana citiem cilvēkiem

Ja tu vienmēr saki “jā”, pat tad, kad vēlies pateikt “nē”, tu būsi nelaimīgs, jo zaudēsi kontroli pār savu laiku un enerģiju, Mīļotā cilvēka dēļ, kurš kaut ko tev palūdzis. Atbrīvo sevi, iemācoties aiizsargāt savas robežas.

6. Enerģijas noplūde

Problēmas un krīzes tavā dzīvē nedrīkst novest tevi pie enerģijas zaudējumiem. Lai tava dzīve rit pēc tava plāna. Izdari apzinātu izvēli novienkāršot savus uzdevumus, organizēt savu vidi un savu dzīvi tā, lai tu varētu dzīvot to dzīvesveidu, kuru pats vēlies.

7. Žēlošanās jautājumu vietā

Tu saņem tik, cik prasi. Žēlošanās ir pasīva pozīcija – ne aktīva. Nolem apzināti likt cilvekiem saprast, ko tu vēlies, paprasot, nevis žēlojoties.

8. Nepietiekamas rezerves

Bez pietiekamām savām rezervēm, tu vienmēr pieņemsi tos lēmumus, kas balstās uz naudas trūkumu, laika un enerģijas trūkumu. Un tas novedīs tevi pie kļūdām un labvēlīgu iespēju zaudējuma. Sistemātiski izslēdz no savas dzīves visdažādākās lietas, līdz brīdim, kamēr tev būs pietiekamas laika, naudas un enerģijas rezerves, un pēc tam sāc no šī atskaites punkta.

9. Trūkumu slēpšana

Lai tavi trūkumi liek būt tev pēc iespējas godīgākam. Informē cilvēkus: “es esmu nepacietīgs, lūdzu atgādiniet man, ja es palaidīšu garām kaut ko svarīgu”, “es ne parāk labi glabāju noslēpumus, tāpēc nestāstiet man, lūdzu, to, ko es varētu pastastīt citiem”.
Sāc! Dari kaut ko! Ja tu vienkārši sēdēsi un vēlēsies, tā vietā, lai sāktu darīt, nekas tavā dzīvē nemainīsies.

Autors: Aleksandrs Morozovs

Tulkoja: Ginta FS
Advertisements