Vārdi, kas spējīgi mainīt dzīvi!

Child in spring

Un šie vārdi nav “paldies” un “lūdzu”, kā mūs mācīja bērnībā. Tie ir “pietiekami” un “esmu cienīgs”.

Un tā, sāksim ar “pietiekami”…
Kāpēc mēs ciešam? Mums pastāvīgi kaut kā pietrūkst. Pietrūkst naudas, veselības, prieka, pārliecības par sevi, uzmanības, mīlestības u.t.t. Un kas, ja ta vietā, lai ieciklētos uz nepietiekamību, sāktu domāt par labklājību?
Dievs, Visums, Dzīve – kā jums labāk patīk, taču dod mums to, par ko dienas laikā visvairāk domājam.

Pamēģiniet sev sacīt – “Man ir pietiekami daudz mīlestības!” Ko jūs jūtat, kad to sakāt?
Esmu pārliecināta – sāk pārņemt prieka sajūta. Un, lūk, jau priecīgi atkārtojat: “Man ir pietiekami daudz naudas!

  • Man ir pietiekami daudz veselības!
  • Man ir pietiekami daudz laimes! Man ir pietiekami daudz prieka!
  • Man ir pietiekami daudz skaistuma, lai būtu pārliecināta par sevi!
  • Man ir pietiekami daudz radošās enerģijas!
  • Man ir pietiekami daudz savaldības!

Spēlējaties ar šiem vārdiem, cik jums tīk!

Esiet kā bērni un jūtiet, ka patiesībā jums visa kā ir pārpārēm. Kā tikko prātā ienāk vēlme pažēloties – uzreiz atcerieties šo vārdu un lietojiet to pēc vajadzības. Izdomājiet ar šo vārdu brīnišķīgas afermācijas, piekariet tās redzamā vietā. “Trūkums – tas nav par mani! Manā dzīvē valda prieka, laimes, veselības, naudas, iedvesmas pārpilnība.”

Šo ideju man “piespēlēja” Nīla Donalda Volša “Sarunas ar Dievu”, kurā tiek apspriesta ideja par mūsu pasaules iluzoritāti un tādu ilūziju kā trūkums!

Un tā, ņemsim otro vārdu.
Ja mums nekā nav, tātad mums nekas arī nav vajadzīgs un visbiežāk izrādās, ka mēs sevi uzskatām par necienīgu saņemt visu to. Tātad pēc šīs pašas shēmas atkārtojam sev: “Es esmu mīlestības cienīga!”

  • Es esmu naudas cienīga!
  • Es esmu cienīga saņemt mīlestību, maigumu, glāstus!
  • Es esmu cienīga dzīvot savā mājā!
  • Es esmu sava mīļotā vīrieša cienīga!
  • Es esmu cienīga saņemt dzīvē visu labāko!

Atkārtojiet šos vārdus, kamēr tiem noticēsiet, un tad sāks notikt brīnumi, kurus gaidāt!

Avots: http://top.thepo.st/
Tulkoja: Ginta FS

