10 zinātniski pierādītas lietas, kas uzlabos Tavu dzīvi!

14358795_1222422051132656_5223028819094984165_n

1. Dodies pie DABAS!

Visticamāk, Tu nenovērtē tādu laika pavadīšanas veida lietderību. Zinātnieki runā, ka, esot dabā, Tu samazini savu stresa līmeni, kļūsti radošāks, uzlabo savu atmiņu un viennozīmīgi kļūsti labāks!

2. Izpildi fiziskus vingrinājumus!

Mēs visi zinām, ka tas ir jādara un, ka tas nāks par labu mūsu veselībai un labsajūtai, taču ļoti maz cilvēku regulāri nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm. Bet vajadzētu! Jo, neskatoties uz to, ka fiziskie vingrinājumi uzlabo mūsu fizisko veselību, tie dara mūs laimīgākus, gudrākus, uzlabo mūsu miegu, paaugstina libido un, protams, paaugstina mūsu pašvērtējumu, dodot iemeslu lepoties ar sevi. Zinātnieki ir pierādījuši, ka regulāras fiziskās slodzes ir viens no Laimīgas dzīves noslēpumiem.

3. Pavadi laiku ar ģimeni un draugiem!

Laiks, kas pavadīts kopā ar saviem mīļajiem, ir vērtīgākais laimes avots. Privātās attiecības mūsu dzīvē ir daudz nozīmīgākas, kā mēs to iedomājamies.

Atstumtības un vientulības sajūta padara mūs nelaimīgus, arī dumjākus un rezultātā – saīsina mūsu mūžu. Vientulība noved pie infarktiem, insultiem un arī diabēta – saka zinātnieki.

Praktiski visi ilgdzīvotāji atzīst, ka veselīga sociālā dzīve un labas attiecības ar tuviem cilvēkiem ilgdzīvei ir svarīgākas kā fiziskie vingrinājumi.

Draudzība – pareizais ceļš, lai uzlabotu Tavu dzīvi. Ja Tu ar saviem draugiem dalīsies visā labajā, kas Tev ir, kopā priecāsieties un viņi dalīsies ar Tevi, attiecības uzplauks un labsajūta uzlabosies. Gribi mirklī kļūt laimīgāks? Izdari savam draugam ko labu!

4. Esi pateicīgs!

Tas darīs Tevi laimīgāku!
Tas uzlabos Tavas attiecības!
Tas darīs Tevi labāku!
Tas uzlabos dzīvi visiem, kuri Tev dārgi!

5. Meditē!

Arī meditācija var darīt Tevi laimīgāku. Tā palīdzēs atrast dzīves jēgu, uzlabos spēju koncentrēties, palīdzēs atbrīvoties no naida, dusmām, trauksmes, depresijas un noguruma. Arī lūgšanas palīdz mums justies labāk – pat tiem, kuri sevi neuzskata par ticīgiem.

6. Izgulies!

Ja Tu domā, ka, laupot sev miegu, tas nekādi neatsauksies uz Tavu veselību un dzīvi vispār, Tu maldies! Piekusušam cilvēkam grūti būt laimīgam.  Jā, un arī slimības neizgulējies cilvēks pievelk vairāk – gluži kā magnēts. Ne velti saka: „Rīts gudrāks par vakaru.” – lēmumi, kas pieņemti pēc labas izgulēšanās, gandrīz vienmēr ir pareizāki. Neizgulēšanās dara cilvēku nervozu, tāpēc ir lielāka iespēja izdarīt ko tādu, par ko pēc tam būs jānožēlo. Arī jaunības un skaistuma saglabāšanā, miegam ir noteicošā loma.

Ja dienas laikā Tev ir iespēja pasnaust, dari to! Pat īslaicīga snauda darba laikā var darīt Tevi uzmanīgāku, uzlabot koncentrēšanās spējas, attīrīt no negatīvajām emocijām. Nekaunies, nosnaudies!

7. Izaicini pats sevi!

Jaunu valodu apgūšana viennozīmīgi asinās Tavu prātu. Ja apgūsi kāu jaunu mūzikas instrumenta spēli, tas darīs Tevi gudrāku un uzlabos intuīciju. Savu gribasspēku trenēt vajag ik dienas, jo tas brīžam ir svarīgāks par tīru IQ. Pārbaudi savu ticību, izvērtē, kam Tu tici, jo tas darīs Tevi spēcīgāku. Atceries — atskatoties uz savu noieto dzīves ceļu, cilvēki visbiežāk nožēlo to, ka nav pietiekoši mācījušies, apguvuši jaunas lietas un prasmes un palaiduši garām daudzas iespējas.

8. Smejies!

Tiem, kuri ar smiekliem cīnās pret stresu, ir augstāka imunitāte, viņiem ir mazāks infarkta un insulta risks, nav tik sāpīgs zobārsta apmeklējums un, protams, tie dzīvo ilgāk. Ar smiekliem tāpat kā ar vitamīniem – tie „jāuzņem” katru dienu. Atceroties ko jautru, mums ir iespēja uzlabot savas attiecības ar cilvēkiem. Smiekli – tā ir ne tikai jautrība, bet arī ļoti nozīmīgs faktors Tavai veselībai.

9. Apskauj!

Dažkārt vienkāršs pieskāriens var samazināt stresu, uzlabot komandas darbu un ļauj būt pārliecinātākam par sevi. Apskāvieni dara Tevi laimīgu. Savukārt veselīgs sekss palīdzēs Tev pasargāties no infarktiem, onkoloģijas, uzlabot imunitāti, padarīt dzīvi krāsaināku, pilnasinīgāku un mūžu – garāku.

10. Esi optimists!

Optimistiska dzīves pozīcija viennozīmīgi dara dzīvi skaistāku, veselāku, laimīgāku. Vairums armijas psihologu to iesaka karavīriem – jo optimisms ceļ cīņas sparu. Ir daudz labāk, ja esi pārliecināts un optimistiski noskaņots nevis sanīcis un pesimistisks.

Avots: http://www.adme.ru

Tulkoja: Ginta FS

Katrs jauns ieradums mūsu dzīvē ienes priecīgas pārmaiņas. Mēs visi gribam būt laimīgi, taču mūsu laime nav kaut kur ārpusē – tā ir mūsos! Tāpēc apgūt jaunus, vērtīgus ieradumus, ir mūsu pašu izvēle un iespēja. Veiksmi Jums!

Advertisements