Glābiet mani no nāvīgās garlaicības!

pensionars-dzo-bartlijs

Džo Bārtlijam palika garlaicīgi sēdēt bez darba, tāpēc viņš sāka to meklēt – ielika vietējā avīzē sludinājumu. Normāla padarīšana, spēks ir, kāpēc gan nepastrādāt? Taču Džo Bārtlijs no Devonas grāfistes nav parasts bezdarbnieks, viņam ir 89 gadi, viņš ir pensionēts aviācijas virsnieks. Bet garlaicīgi viņam kļuva pirms diviem gadiem, kad nomira viņa sieva Kessija.

«Man kļuva nāvīgi garlaicīgi, apnika bezdarbība, sēdēju viens, nevienu neredzēju. Tā arī ieliku sludinājumu vietējā avīzē Herald Express».

Nesmejieties, bet Džo ir jau divi darba piedāvājumi — darbs vietējā kafejnīcā un supermārketā Tesco.

Pēc kara Džo dienēja kara aviācijā un pēc tam Karaliskajos Gaisa Spēkos. Viņš bija pieradis dzīvot aktīvu dzīvesveidu.

Palicis viens savā dzīvoklī viņš sāka garlaikoties. «Tas ir kā sēdēt vieninieka kamerā, kad vispār nevienu neredzi».

Džo uzskata, ka tādu, kā viņš ir ļoti daudz. «Viss atkarīgs no cilvēka. Daudzi aiziet pensijā 65 gados un par sevi saka: es esmu vecs, tāpēc vienkārši kašņāšos dārzā. Taču daudzi grib strādāt!»

Sludinājums, kuru Džo ievlika avīzē skanēja šādi:

MEKLĒJU DARBU

Cilvēks gados, 89 gadi no Peintonas meklē darbu: 20+ stundas nedēļā. Vēl joprojām varu uzkopt telpas, darīt vieglu darbu dārzā, nodarboties ar remontdarbiem u.t.t.

Man ir rekomendācijas, esmu vecs zaldāts, dienējis aviācijā.

Glābiet mani no nāvīgās garlaicības!

Pēc BBC materiāliem

Avots: http://splash.project-splash.com/

Tulkoja: Ginta FS

