Labam garastāvoklim

suns_berni3

Vienkāršā maģija

Ofisā salūza dators. Izsauca speciālistu. Tas atbrauca un visu salaboja.

Stāsta aculiecinieks – ofisa darbinieks:

«Atnāca programmētājs, paskatījās uz datoru, pacēla rokas pret debesīm, kaut ko nobubināja, pagrieza manu krēslu 10 reizes pretēji pulksteņa rādītāja virzienam, iespēra ar kāju datoram, vēl reizi nočukstēja kādus buramvārdus un aizgāja. Viss sāka darboties. Īsts mags!».

Stāsta programmētājs:

«Mani izsauca, jo bija salūzis dators. Darbinieks acīmredzot bija nervozs, visu laiku grozījies uz sava krēsla, rezultātā datora kabelis aptinies ap krēsla kāju un izrāvies no ligzdas. es atpiņķerēju vadu. Pēc tam pastūmu datoru nedaudz tālāk, iespraudu kabeli un aizgāju».

Kā strādā līdzsvarošana.

Ekonomikas profesors pastastīja, kā reiz “izgāzis” pārbaudījumā veselu grupu studentu.

Grupa pastavēja uz to, ka komunisms “strādā” labāk par visām citām iekārtām un, ka neviens tajā nebūs bagātāks vai nabagāks par citiem. Visi būs vienādi. Lieliska līdzsvarošana!

Profesors teica: labi, veiksim šajā grupā eksperimentu, spēlēsim komunismu. Visas atzīmes tiks līdzsvarotas, visi saņems vienādas atzīmes – tadā veidā neviens netiks izgāzts un neviens nesaņems teicamu atzīmi.

Pēc pirmā pārbaudes darba visas atzīmes tika novienādotas un visi saņēma atzīmi “labi”. Tie studenti, kuri mācījās cītīgi, bija noskumuši un dusmīgi. Tie, kuri maz mācījās un bija viduvējības – laimīgi. Uz otro pārbaudes darbu tie studenti, kuri tā jau mācījās maz, nemācījās vispār, bet tie, kuri visu laiku bija mācījušies cītīgi, šoreiz mācijās mazāk, jo arī viņiem negribējās piepūlēties un gribējās kaut maziņu “haļavu”. Otrā parbaudes darba beigu atzīmes visiem bija “apmierinoši”. Neviens vairs nepriecājās.

Kad pienāca laiks trešajam parbaudes darbam, gala atzīme visiem bija “neapmierinoši”.

Rezultāts tā arī neuzlabojās, jo pastavīgās ķildas un naidīgums attiecības grupā pasliktināja, jo neviens taču negrasījās macīties citu vietā. Komunisms bija zaudējis.

Reiz manā pagalmā ienāca suns…

Reiz mana pagalmā ienāca vecs, noguris suns. Spriežot pēc kakla siksnas un suņa apaļā, nobarotā vēdera, viņam bija mājas, kur par viņu rūpējās. Suns mierīgā solī pienāca pie manis, es to noglaudīju, tas man nolaizīja roku un ienāca man līdzi mājā. Pavisam lēni izgāja cauri priekšnamam, aizgāja līdz vieistabas stūrim, apgūlās un aizmiga. Pēc stundas. tāpat lēnām. piecēlās un devās uz durvīm. es to izlaidu un suns mierīgā solī aigāja.

Nākamajā dienā viņš atkal bija klāt, “saveicinājās”, atkal ienāca mājā, un atkal devās uz viesistabas stūri, un aizmiga, un atkal gulēja stundu. Tā turpinājās vairākas nedeļas. Man kļuva interesanti un es viņa kakla siksnai piespraudu zīmīti: «Gribētos zināt, kurš ir šī brīnišķīgā suņa saimnieks un vai viņš zin, ka viņa suns katru dienu nāk uz manu māju pagulēt?»

Nākamajā dienā suns atnāca un pie kakla siksnas tam bija atbildes zīmīte: «Suns dzīvo mājā, kur kopā ar viņu dzīvo sešu bērnu ģimene, diviem no kuriem nav vēl divi gadi. Suns vienkārši cenšas izgulēties. Drīkst, es arī rītdien kopā ar viņu atnākšu pagulēt?»

Katram ir iespēja

Sludinājumā bija rakstīts: «Pārdodu villu pie jūras. 3 stāvi, ar baseinu un dārzu. Cena 1$».
— Murgs! — noburkšķēja bomzis un izmeta avīzi.
Staigājot pa sētām pārtikas meklējumos, viņš uz ielas ieraudzīja sludinājumu: «Pārdodu villu pie jūras. 3 stāvi, ar baseinu un dārzu. Cena 1$».

«Vai atkal pārrakstījušies?» — padomāja bomzis un burkšķot, devās tālāk.
Izgājis uz ielas, viņš ieraudzīja milzīgu reklāmas banneri: «Pārdodu villu pie jūras. 3 stāvi, ar baseinu un dārzu. Cena 1$».

Bomzis aizdomājās, interesanti, kas tas par trako, kurš varēja ko tādu uzrakstīt, un nolēma pārbaudīt. Zaudēt viņam nebija ko, izņemot pēdējo dolāru kabatā. Atnākot uzrakstītajā adresē, viņš patiešām ieraudzīja to pašu sludinājumā nofotografēto villu. Kautrīgi piezvanīja. Durvis atvēra skaista sieviete.

— Atvainojiet, es nāku pēc sludinājuma. Sakiet, vai tas ir joks?
— Ko, Jūs! Viss ir pareizi.
— Es par to cenu: 1 dolārs? Patiešām?
— Jā, 1 dolārs! Ja esat ieinteresējies, variet apskatīt māju!

Sajūsmā par redzēto, viņš atdeva savu vienīgo dolāru un kļuva par villas saimnieku. Tomēr nolēma sievietei pajautāt, kāpēc tik zema cena? Uz ko sieviete, smaidot atbildēja: «Mans vīrs pirms nāves savā testamentā noradīja, ka man jāpārdod mūsu villa, un visa nopelnītā nauda jāpārskaita uz viņa mīļākās kontu. Es taču nedrīkstu neizpildīt mirēja pēdējo vēlēšanos?! Šis sludinājums tur karājas jau pusgadu un jūs esat vienīgais, kas uz to atsaucās. Visu jums labu!». Un viņa izgāja.

Morāle: Iespējas tiek dotas visiem! Ir tikai jānotic, ka neiespējamais ir iespējams.:)

Avots: http://www.wiolife.ru

Tulkoja: Ginta FS

