Sūzana Sarandona, 69: «Ar vienaudžiem man garlaicīgi»

susan2

Sūzana Sarandona ir vēl viens pierādījums tam, ka laiks nespēj valdīt pār īstu skaistumu un talantu. Amerikāņu tērpu dizaineris Marks Džeikobs nesen paziņoja, ka 69 gadīgā aktrise ir kļuvusi par viņa mūzu un reklamēs viņa jauno apģērbu kolekciju”rudens-ziema 2016″. Savukārt kosmētikas kompānija LʼOreal ir algojusi viņu par savu jauno reklāmas seju anti-age produktiem.

Sūzana Sarandona ir filmas “Telma un Luīze” zvaigzne, “Oskara” prēmijas laureāte 1996. gadā un arī politiskā aktīviste un trīs bērnu mamma. Viņa nemitīgi šokē “pieklājīgo” publiku, atsakoties sekot ierastajiem, sabiedrībā pieņemtajiem šabloniem. Tad ierodas uz oficiālo ceremoniju šokējošā apģērbā (viņas figūra vēljoprojām ir lieliska), tad bez kosmētikas filmējas kādam tabloīdam.

Viņas skaistuma noslēpums? Pavisam vienkāršs: “Es nesmēķēju, gandrīz nemaz nelietoju alkoholu un nemīlu sauļoties. Man ir paveicies, jo man ir laba āda, kas ar gadiem nezaudē kolagēnu, rodas tikai krunciņas ap acīm”. Kas attiecas uz kosmētiskajām procedūrām, tad vienīgais, ko Sjūzana uzticējusi plastiskajam ķirurgam ir plakstiņi. “Man šķiet, katrs cilvēks drīkst darīt ar savu ķermeni to, ko viņš vēlas. Vienīgais, kas mani šokē ir tas, ka pēkšni cilvēkam uzrodas gigantiskas lūpas, kuras tādas nekad agrāk nav bijušas, vai milzīgas, iepriekš nebijušas krūtis”.  Botokss arī nav domāts man, jo aktrisei ir vajadzīga kustīga seja.”.

Vai viņai ir vecuma problēmas? “Jā, ir”, atbild Sūzana. Viņai ir kļuvis garlaicīgi ar saviem vienaudžiem, vairums no kuriem ir kļuvuši par ļoti garlaicīgiem cilvekiem. “Kad cilvēks noveco, viņš pārstāj būt zinātkārs. Arvien grūtāk ir atrast kādu, kurš pilns dzīves, atvērts visam jaunajam un nav kategorisks savos spriedumos.” Ļoti daudzi vienaudži sūdzās par to, ka zaudējuši dzīves garšu un tiecas tikai pēc viena – saglabāt savu statusu.

Vai, gadiem ejot, ir mainījies viņas skats uz dzīvi?

“Tagad es zinu, viss, kas šķiet katastrofa, patiesībā ir ļoti noderīgs tev. Tā ir kāda ačgārna paranoja, Visuma apvērsums manā labā. Bet šī sapratne atnāk ar gadiem. Ziniet, kā dzied Rolling Stones savā dziesmā: “Tu nesaņemsi to, ko gribi, toties saņemsi to, kas tev nepieciešams.”. Nav obligāti visu kontrolēt, laime bieži vien ir tur, kur mēs to nemaz nemeklējām.”

Telma un luuize

Avots: http://theageofhappiness.com/

Tulkoja: Ginta FS

Foto: Kadrs no filmas “Telma un Luīze”

