Kādi mēs – dažādi!

sievietes skumst3

Viņas dienasgrāmata:

«Vakar vakarā mans vīrs uzvedās dīvaini. Mēs bijām sarunājuši pavakariņot mūsu iemīļotajā restorānā.

Es visu dienu ar draudzenēm biju pavadījusi, staigājot pa veikaliem, un nedaudz nokavēju vakariņas. Domāju, ka tieši tas viņu sarūgtināja. Sarunas nevedās un es piedāvāju apsēsties klusākā vietiņā, lai mēs mierīgi varētu aprunāties. Viņš piekrita, tomēr tas neko nemainīja un runīgāks viņš nekļuva. Es jautāju, kas noticis. Viņš atbildēja, ka nekas. Es pajautāju, vai esmu vainīga, ka viņš tāds noskumis. Viņš teica, ka nav noskumis un, ka es ne pie kā neesmu vainīga un, ka nav iemesla satraukties.

Ceļā uz mājām es viņam teicu, ka mīlu viņu. Viņš pasmaidīja un turpināja vadīt mašīnu. Es nekādīgi nevaru izskaidrot viņa uzvedību, nevaru saprast, kāpēc viņš neatbildēja, ka arī mani mīl.

Kad pārnācām mājās, es sajutu, ka zaudēju viņu, ka viņš nevēlas būt ar mani. Viņš vienkārši sēdēja uz dīvāna un skatījās TV. Man bija sajūta, ka viņš ir tik tālu un tik svešs. Es neizturēju un teicu, ka eju gulēt. Pēc 15 minūtēm viņš arī ienāca guļamistabā. Es jutu, ka viņu kaut kas nomāc un viņa domas lidinās kaut kur tālu. Viņš aizmiga. Es raudāju visu nakti. Es nezinu, kas tagad notiks. Kā man būt. Zinu, ka domās viņš ir kaut kur tālu – ne ar mani. Mana dzīve brūk!…”

Viņa dienasgrāmata:

«Motociklu nevar iedarbināt un es nevaru saprast, kāpēc!».

Avots: http://fit4brain.com/

Tulkoja: Ginta FS

