Pateicības nekad nav par daudz!

Praying woman hands

Praying woman hands

Spēcīga metode, ar kuras palīdzību savā dzīvē pievilkt pozitīvus notikumus.

“Dzīvojot ar pateicību, mēs varam pasaulē ļoti daudz ko izmainīt. Kad aizmirstam par pateicību, tad ļoti viegli novirzīties no sava mērķa.”

Džo Vitale

Kad esi veiksmīgs, bagāts un vesels, vari pateikties liktenim par to visu. Taču, ko darīt, ja tava dzīve ir problēmu pilna? Par ko pateikties, ja šķiet, ka tavā dzīvē viss ir briesmīgi?

Ja labi padomāsi, izrādīsies, ka vienalga iemesls pateicībai atradīsies.

 

Pamēģini atrast prieku pašās vienkāršākajās lietās:

– Es esmu pateicīgs par to, ka dzīvoju.

– Es esmu pateicīgs par to, ka man ir ģimene, radi (mīļotais cilvēks, bērni…pats vari paturpināt šo sarakstu).

– Es esmu pateicīgs par to, ka man ir draugi (kaut viens labs draugs vai draudzene noteikti ir?)

– Es esmu pateicīgs, ka varu baudīt lielisku cilvēku klātbūtni (Un atkal, ja tev šķiet, ka pagaidām neviena tāda cilvēka nav, pameklē un noteikti kāds atradīsies).

– Es esmu pateicīgs, ka man ir jumts virs galvas (nav svarīgi, privātā māja, dzīvoklis, īrēta dzīvesvieta vai pavisam maziņš miteklis, bet tu neesi bezpajumtnieks!).

– Es esmu pateicīgs par to, ka man ir dators ar pieeju internetam (un tā tas ir, ja reiz lasi šīs rindas).

– Es esmu pateicīgs par to, ka es tiecos uz labklājību (varbūt tu jau esi veiksmīgs un visu, ko vēlējies, esi sasniedzis, tātad ir par ko pateikties. Ja tā vēl nav, ir lieliski, ka ir tāds mērķis).

– Es pateicos par to, ka man ir mans iemīļotais darbs (ja pagaidām tā nav, tātad vismaz ir darbs, kas tevi baro. Un vēl – droši vien tev ir kāds mīļotais hobijs. Lieliski!).

– Es esmu pateicīgs par to, ka spēju priecāties par saules gaismu, putnu dziesmām, garāmgājēju smaidiem.

– Es esmu pateicīgs Dievam par katru nodzīvoto dienu, kas nes manā dzīvē tik daudz jaunu atklājumu.
Ja tu ieradināsi sevi rakstīt savu pateicību dienasgrāmatu, tad ar katru dienu tu atradīsi arvien vairāk prieka savā dzīvē.

Avots: http://www.econet.ru

Tulkoja: Ginta FS

