Kā ātri uzlabot garastāvokli?

10933755_330168130506989_2674937166849690207_n

  1. Klausies mūziku. Biežāk klausies tādu mūziku, kāda Tev patīk un garastāvoklis uzlabosies.
  2. Raksti dienasgrāmatu. Atlicini nedaudz laika, lai atcerētos labo, kas ar tevi noticis un tiktu skaidrībā ar savām domām. Rakstītais pastiprina domu enerģētiku.
  3. Priecājies par citu panākumiem. Dažkārt citu panākumu svinēšana  ir patīkamāka par savējo. Svini arī savējos!
  4. Smejies. Smaidi. Pacenties to darīt katru dienu. Tas vairo prieka sajūtu.
  5. Piedod sev. Katrs cilvēks mēdz just kādu vainas sajūtu. Pacenties sev piedot.
  6. Sajūsminies! Lai katru dienu kaut neilgu laiku tu darītu to, kas patīk un vairo labsajūtu.
  7. Ieturi pauzi. Ļauj sev kaut neilgu brīdi atslābināties un neko nedarīt. Vienkārši esi!
  8. Pavadi laiku pie dabas. Lai tā ir pastaiga mežā, pie jūras, smaržojot ziedus un vienkārši esot klusumā un svaigā gaisā. Daba dziedē.
  9. Palutini sevi. Izdari kaut ko labu sev, tu esi to pelnījis.
  10. Esi spontāns. Ļauj šad tad sev rīkoties tā, kā tu vēlies, nevis tā, kā ir “pareizi”. Dari tā, kā tu jūti.
  11. Vēro saulrietu. Tā ir viena no skaistākajām dabas parādībām un gluži par velti.
  12. Pavadi laiku ar bērniem. Bērnu bezrūpīgā attieksme pret dzīvi tevi pilnīgi noteikti aizraus.
  13. Pievērsies radošām nodarbēm. Pamēģini uzgleznot gleznu, vai uzrakstīt stāstu, nav svarīgi, kas tas būs, taču tu varēsi izteikt sevi!
  14. Spēlē. Ņem jebkuru spēli, paspēlējies – tā nav tikai bērnu nodarbe. Tas uzlabo garastāvokli.
  15. Palūdz palīdzību. Ja tev vajadzīga palīdzība, palūdz, tu noteikti to saņemsi un tas vairos tavu prieku.
  16. Sapņo! Darbini savu iztēli un nebaidies sapņot un fantazēt!
  17. Apskaujies! Fizisks kontakts nostiprina attiecības ar citiem cilvēkiem un uzlabo pašsajūtu.
  18. Elpo dziļi! Dziļa, apzināta elpošana atslābina ķermeni, noņem spriedzi un nomierina prātu.
  19. Ieej vannā. Vanna ir brīnišķīga relaksācija. Sadedz tai apkārt sveces, pielej kādu smaržīgu vannas aromātu un baudi!
  20. Dziedi! Uzdejo! Tā tu sevī radi skaistas pozitīvas emocijas. Ja kautrējies, ka kāds to redzēs, nogaidi brīdi, kad esi viens. Un ļauj vaļu emocijām. Tas nekas, ka tev nav muzikālās dzirdes. tas nekas, ka nekad neesi dejojis. Tam nav nekādas nozīmes, kā tas izskatās – atlaid “bremzes”!!!!
  21. Esi starp pozitīviem un laimīgiem cilvēkiem. Atrodi sev tādus cilvēkus, viņi ir. Apkārtējai videi ir ļoti liela nozīme mūsu dzīvē.
  22. Iestādi koku vai krūmu. Apzaļumošana ir ne tikai iespēja būt vairāk dabā, saplūst ar to, bet arī laba fiziskā nodarbe.
  23. Atceries savas dzīves skaistākos brīžus. Pacenties izjust tā laika labās emocijas.
  24. Pabeidz kādu iesākto darbu. Izdari to, ko ilgi esi atlicis un tu sajutīsi milzīgu prieku un arī lepnumu par sevi. Tas ir svarīgi.
  25. Nolem būt laimīgs. Tas ir pirmais noteikums ceļā uz skaistāku un priecīgāku dzīvi.Prieks un laimes sajūta ir tie, kas neļauj mums novecot, Laimīgi cilvēki retāk slimo un ilgāk dzīvo. Pierādījumu tam ir ļoti daudz un šodien par to atklāti runā arī zinātne. Taču tas, vai mēs būsim priecīgi un laimīgi, ir atkarīgs TIKAI no mums – par to pēdējā laikā runāts gandrīz katrā rakstā. Un tāpēc svarīgi ir saprast, ka mēs katrs esam savas dzīves saimnieki un tas, kas notiek mūsu dzīvē, ir atkarīgs TIKAI no mums. Jo ātrāk to sapratīsim, jo ātrāk sāksim ko darīt savā labā, jo skaistāka būs mūsu dzīve un tie nav tukši vārdi.
    Ļoti bieži cilvēki uzdod jautājumus un grib zināt universālu recepti laimīgai dzīve: te tā ir PRIECĀJIES!!!! Kurš gan cits to var izdarīt tavā vietā? Ja desmitiem gadu esi staigājis drūmu seju, protams, sākumā būs grūti pasmaidīt, bet kurš gan var smaidīt tavā vietā? Kurš cits, ja ne TU?
Advertisements