Lūk, tā!

attiecības2

Vīrietim ir ļoti svarīgi, lai sieviete viņam palūgtu

Ja vīrietis nedzird sievietes lūgumu, tad viņš izdara savus secinājumus: «Es viņai neesmu vajadzīgs!». Atkal – dīvains paradokss.

Viņam ir sava taisnība. Vīņš grib risināt savas mīļotās sievietes problēmas, bet viņa par tām nerunā un nelūdz palīdzību, jo domā, ka vīrietim pašam jānojauš, kādas ir viņas vajadzības un risināmie jautājumi.

Vīrietis gaida konkrētu “pasūtījumu”: «Dārgais, man ļoti svarīgi ir izdarīt…pirmo, otro, trešo, man vajadzīga Tava palīdzība. Lūdzu, izdari to!». Iespējams, sievietei rodas jautājums: «Es to jau pamēģināju, bet viņš neko nedara!».

Atbilde ir sekojoša. Kāpēc nedara? Tāpēc, ka pietrūkst viena ļoti svarīga lieta: lūgumam jāiet roku rokā ar apbrīnu un atbalstu. Viņam jābūt pozitīvai pieredzei par to, kā viņš kaut ko izdarot, saņem apbrīnu un prieku no sievietes.

Un tad viņš tajā jūt personīgo veiksmi: «Es esmu veiksmīgs šajās attiecībā, viņa mani apbrīno, atbalsta, un tikai ar viņu es tā jūtos – apbrīnots un vajadzīgs!» Un viņš atkal un atkal grib izjust šo sajūtu, grib izdzirdēt aplausus un izjust sajūsmu. Un tikai tad viņš saka: «Mīļā, ko man vēl izdarīt? Saki! Ko nopirkt? Ko atnest?».

Autors: V.B. Borisovs no lekcijas “Ģimenes attiecību māksla”

Tulkoja: Ginta FS

