Kāpēc es esmu šeit?

12193419_1024135910941234_5780551998060444512_n

5 jautājumi, ko uzdot sev

Vai kādreiz esat domājis, kāpēc esat šeit? Kāda varētu būt jēga mosties katru rītu? Daļa no jūsu mērķa šeit ir noskaidrot, kāpēc. Kad uzzināt iemeslu (kāpēc esat šeit), varat sākt mainīt pasauli tā, kā tikai jūs to spējat.

Ja jūs nezināt, kur sākt, uzdodiet sev tālāk minētos jautājumus.

1. Kāds ir jūsu dzīves darbs?

Es nedomāju jūsu ikdienas darbu vai katrā ziņā ne to, ar ko jūs pelnāt naudu. Kāds ir jūsu iemesls dzīvot?

Vai jūs veidojat veselīgāku kopienu sev un citiem? Vai jūsu sapnis ir izgudrot kaut ko, kas palīdzētu citiem? Pie kādām prasmēm un projektiem jūs strādājat savā brīvajā laikā, lai dalītos ar savām īpašajām spējām un talantiem?

2. Kāda ir jūsu dzīves jēga? Kas jums piešķir jēgu? 

Vai ir kāds, ko jūs esat pozitīvi ietekmējuši vai iedvesmojuši savas dzīves laikā? Kurš gaida, lai jūs tam pavērtu jaunu ceļu? Vai ir kāds apdraudēts augs vai dzīvnieks, kam nepieciešama jūsu aizsardzība? Varbūt jūs protat dziedināt vai spējat atbalstīt kādu, kura spējām ticat. Lai nu kā, ikvienam ir augstāks mērķis.

3. Kas ir jūsu kaislība?

Visums sniedz mājienu par to, kāds ir jūsu dzīves mērķis, radot aizrautīgu kaislību pret kādu nodarbi. Vai šī kaislība būtu mākslā, palīdzot citiem, veselībā vai dziedināšanā, izgudrošanā – šajā pasaulē ir kaut kas tāds, kas iededz kaisles liesmas jūsu dvēselē. Atrodiet savu īpašo liesmu un atļaujiet savai sirdij jūs vadīt, padarot to par dzīves galveno mērķi.

4. Ko pasaule zaudētu, ja manis šeit nebūtu?

Mēs visi ietekmējam apkārtējos. Tāpat kā, iemetot akmentiņu ūdenī veidojas mazs viļņojums – lai arī sākumā tas ir tikai viens, pēc mirkļa to paliek arvien vairāk un tie ir lielāki. Tāpat arī mūsu ietekme uz pasauli izplešas ar katru mirkli, ko šeit pavadām. Jums ir īpaša dāvana un talants, kas ir jūsu vienreizējais veltījums pasaulei.

Vienkārši pajautājiet sev, kas ir jūsu superspēja?

5. Kas ir nepieciešams, lai es jau šodien sāktu izdzīvot savus sapņus?

Ja es vēl šobrīd neizdzīvoju savus sapņus, ko es varu darīt tagad, lai virzītos tiem pretī? Vai es varu lasīt vai pētīt kaut ko, kas ļautu pietuvoties maniem sapņiem? Vai ir cilvēki, ar kuriem varu pavadīt laiku, lai iemācītos sev nepieciešamās prasmes? Vai man ir nepieciešams sākt iekrāt mazliet naudu? Vai ir veids, kā brīvprātīgi palīdzēt vai kļūt par mācekli ekspertam, kurš jau dara to, ko es gribu iemācīties?

Atgādiniet sev, ka jūs esat savienoti ar dievišķo. Visums ir neierobežots, un tas nozīmē, ka arī jūs esat neierobežots. Jūsu mērķis var aizņemt kādu laiku un praktizēšanos, bet jūs varat atrast jaunus veidus, kā apiet šķēršļus savā ceļā. Reizēm jums ir nepieciešama neliela palīdzība, un citreiz vienkārši ir nepieciešama cita pieeja.

Avots: http://www.garavasara.com

