Visi dzīves dārgumi…

11934999_573982409406178_4253517179368342018_n

…Šis ir atgādinājums par to, ka dzīve ir īsa un laiks – pārāk vērtīgs, lai to tērētu atkarībām, aizvainojumu un bailēm… “Nav svarīgi, kurā dzīves posmā atrodamies šobrīd, taču pienāks brīdis, kad priekškars aizvērsies. Jūsu dārgumi ir mīlestība jūsu ģimenē, mīlestība pret dzīvesbiedru, mīlestība pret saviem draugiem…” tie ir tā cilvēka vārdi, kurš kļuvis par mūsu laiku veiksmes etalonu un iedvesmotāju.

Steve Jobs pēdējie vārdi.
Esmu sasniedzis veiksmes virsotnes biznesa pasaulē. Cilvēkiem mana dzīve šķiet veiksmes kalngals. Taču, izņemot darbu, man ir maz prieka. Galu galā bagātība ir tikai dzīves fakts, pie kura esmu pieradis.

Šobrīd, guļot slimības gultā un atskatoties uz visu manu dzīvi, es saprotu, ka visa atzinība un bagātība, ar kuru es kādreiz lepojos, ir zaudējuši vērtību, tuvojošās nāves priekšā.

Tumsā, kad skatos uz dzīvību nodrošinošo mašīnu zaļo gaismu un klausos to kaucošajā mehāniskajā skaņā, es jūtu arvien tuvāk nāves elpu…

Tagad es zinu, ka tad, kad esam uzkrājuši pietiekami daudz bagātības, mums jāuzdod pavisam citi jautājumi, kas nav saistīti ar bagātību… Iespējams, tas ir kaut kas daudz svarīgāks: varbūt, tās ir attiecības, varbūt – māksla, varbūt – jaunības sapņi…

Nepārtraukta tiekšanās pēc bagātības un tās vairošana, parvērš cilvēku marionetē, kas notika arī ar mani.

Dievs mums ir devis jūtas, lai nodotu savu mīlestību katrā sirdī un nevajadzētu būt nekādām ilūzijām bagātības sakarā.

To bagātību, ko savā dzīvē esmu nopelnījis, es nevaru paņemt sev līdzi.

Tas, ko varu paņemt – ir atmiņas, ko radījusi mīlestība.

Lūk, patiesā bagātība, kam jāseko jums, kam jāpavada jūs, kas dos jums spēku un gaismu iet tālāk.

Mīlestība var ceļot tūkstošiem jūdžu. Dzīvei nav robežu. Ejiet tur, kur vēlaties iet. Sasniedziet virsotnes, kuras vēlaties sasniegt. Tas viss ir jūsu sirdīs un jūsu rokās.

Kāda ir pati dārgākā gulta pasaulē? – “Slima cilvēka gulta”…

Jūs varat pieņemt kādu citu darbā, varat nolīgt sev šoferi, kādu, kas pelnīs jūsu vietā naudu, bet neviens jūsu vietā nepārcietīs jūsu slimības.
Materiālās lietas, kuras esam pazaudējuši, var tikt atrastas. Bet ir viena lieta, kuru, ja būsiet pazaudējuši, vairs nekad neatradīsiet – un tā ir DZĪVE.

Kad cilvēks pietuvojas operāciju zāles durvīm, viņš saprot, ka ir kāda grāmata, kuru viņš joprojām vēl nav pabeidzis lasīt un tā ir “Veselīgas dzīves grāmata”.

Nav svarīgi, kurā dzīves posmā atrodamies šobrīd, taču pienāks brīdis, kad priekškars aizvērsies. Jūsu dārgumi ir mīlestība jūsu ģimenē, mīlestība pret dzīvesbiedru, mīlestība pret saviem draugiem…

Sargājiet sevi. Rūpējaties par citiem.

Tulkoja: Ginta FS

steve jobs

