Mīlestība?

Milestiba_bailes

Un pat tad, ja Tu uzzinātu, nebūtu greizsirdīga?

– Greizsirdīga? Kāpēc?

– Un kas tad, ja es, esot kopā ar Tevi, domātu par kādu sievieti no savas pagātnes? Tu neuztrauktos par to, ka es varu aiziet no Tevis pie viņas? Nepārdzīvotu?

– Nē!

– Droši vien Tu mani nemīli!

– Tu nesaproti, ko runā! Mīlestībai nav nekāda sakara ar greizsirdību un bailēm pazaudēt. Es Tevi mīlu, bet, ja gribēsi aiziet, tāpēc, ka nevari aizmirst kādu citu – tas būs labi. Tā arī būs taisnība. Tāpēc, ka, ja Tu paliktu, tas nozīmētu, ka Tu melo. Ja Tu aiziesi, tas vienkārši nozīmēs to, ka mēs nederam viens otram un labi, ka Tu aizgāji. Tāpēc, ka, ja Tu paliktu, Tu aizņemtu tā cilvēka vietu, kurš man būtu īstais. Tas, kurš ir īstais, nekad neaizies. Ne par ko nevajag uztraukties. Viss vienmēr ir labi.

– Tu mīli tik jocīgi… Tu it kā pavisam neproti pieķerties, neesi greizsirdīga…

– Tu vēljoprojām nesaproti, ko runā. Mīlestībai nav nekāda sakara ar pieķeršanos. Pieķerties un būt greizsirdīgam nozīmē – nemīlēt sevi. Uzskatīt sevi par sliktāku kā jebkurš cits, baidīties par to, ka Tevi tādu, kāds esi, nemīlēs, salīdzināt… Tu nevari sevi ar kādu salīdzināt. Tu esi Tu. Tev ir sava dzīve. Tā Tev ir viena. Tā ir dāvana. Netērē to, salīdzinot sevi ar citiem. Tie ir maldi. Tev jāskatās tikai uz sevi. Tad Tu nekļūdīsies. Tad neviens neaizies, jo Tu uzreiz redzēsi, vai šis cilvēks Tev ir īstais.

Tulkoja: Ginta FS

