Vai vari piedot?

279

Dzīvē ir ļoti svarīgi prast piedot, kaut tas nav viegli. Pat pašiem ļaunākajiem ienaidniekiem ir jāpiedod, jo tas negatīvs, ko cilvēks krāj sevī, lēnām saēd viņu pašu – un ne vienu citu. Varbūt šis stāsts kādam šķitīs neiespējams, taču tas ir reāls notikums.

“Tagad manai meitai ir 11 gadi. Jau 7 gadus viņa nav redzējusi savu tēvu. Pēdējo reizi mēs ar viņu satikāmies, kad meitai bija 2 gadi. Viņš pajautāja, vai viņš var atteikties no vecāku tiesībām un nemaksāt alimentus. Es piekritu… Man gribējās savu bērnu pasargāt no ciešanām. Meita labi zināja, kas ir viņas tētis un kāpēc viņš nav ar mums. Es necentos viņu pārliecināt, ka viņas tētis ir “tāljūras kuģa kapteinis”. Kad viņai palika 4 gadi, es uzzināju, ka manam bijušajam vīram ir vēzis. Mēs ar meitu piekritām satikties ar viņu parkā. Un, lai arī viņš lūdz pāris stundas, realitātē viņam pietika ar 20 minūtēm. Pēc tās reizes viņš pazuda kā ūdenī iekritis.

Pēc kāda laika mūsu kopējais paziņa pastāstīja, ka bijušajam vīram ir cita ģimene un bērni. Mani tas izbrīnīja. Meita visu dzirdēja, viņa bija tik mierīga! Ziniet, ko viņa teica?

“Mammīt, tas taču ir tik labi! Tētis beidzot ir iemācījies būt par tēti. Es tā priecājos par viņa bērniem…”

Un tas tā vietā, lai pilnīgi saprotami apvainotos, dusmotos un neieredzētu. Tā vietā, kas notika manī pašā. Un tieši tad es sapratu, ko nozīmē pa īstam piedot.”

Avots:http://trimay.ru/

Tulkoja: Ginta FS

