Pateicības katrai dienai

pateiciba4

Visi mēs zinām, ka pateicība ir laimes un pārticības noslēpums. Neskatoties uz to, daudzi cilvēki aizmirst par pateicību. Tik viegli ir koncentrēties uz to, kā pietrūkst, tā vietā lai pateiktos par to, kas ir.
Pat tad, ja šķiet, ka nemaz tik daudz jums nepieder.

Esiet pateicīgi Dievam:

  • Par vīru, kurš krāc pa naktīm: tātad viņš nav pie mīļākās.
  • Par dēlu, kurš spēlē savas datorspēles: tātad nevazājas pa ielām.
  • Par nodokļiem, kurus maksājat: tātad jums ir darbs.
  • Par trauku kaudzi, kas jānomazgā pēc ballītes: tas nozīmē, ka jums ir draugi.
  • Par apģērbu, kurš kļūst par mazu: tātad jums ir pietiekami daudz ēdamā.
  • Par jūsu ēnu: tas nozīmē, ka apkārt ir daudz saules.
  • Par mauriņu, kurš jāpļauj, par logiem, kas jāmazgā, aizsērējušām kanalizācijas caurulēm, kas jātīra: tātad jums ir mājas.
  • Par žēlabām par valdību: tātad jums ir vārda brīvība.
  • Par vietu pašā parkinga galā: tātad esat spējīgi staigāt un vēl vairāk – jums ir mašīna.
  • Par sievieti, kura bļauj jums tieši ausī: tātad jūs esat spējīgs dzirdēt.
  • Par kaudzi veļas, ko mazgāt: tātad jūsu ģimenei ir apģērbs.
  • Par nogurumu dienas beigās: tātad vēl jūs varat kārtīgi pastrādāt.
  • Par modinātāju, kurš rītausmā jūs modina: tātad jūs vēljoprojām esat dzīvi.

Jau vairākus gadus katru rītu, kad pieceļos, viens no pirmajiem darbiņiem ir ieraksts savā Pateicību grāmatā:
– par to, ka esmu dzīva, par to, ka esmu vesela un man blakus ir mani mīļie – ģimene – bērni, vecāki, vīrs, draugi, lieliski kolēģi, skolotāji. Par to, ka es katru dienu kļūstu arvien labāka, par to, ka mums ir ēdiens, dzēriens, apģērbs, mājas. Par to, ka manā zemē ir miers. Par to, ka man paveras milzum daudz iespēju un es varu tās izmantot. Par to, ka Dievs mani mīl, cilvēki mani mīl un es jūtos pateicīga. Un tā var rakstīt bezgalīgi – un tas nozīmē tikai vienu, es esmu TIK BAGĀTA!!!!!!

Tulkoja: Ginta FS

