ATKLĀTĪBA

acis, rokas, sirds

Vienkāršs veids, kā pārbaudīt savas jūtas

Kā saprast, kurš cilvēks jums patiešām ir svarīgs un atsijāt nevajadzīgos?

— Zini, — viens saka, — man šobrīd vienlaicīgi ir piecas sievietes. Man tas ir apnicis, bet man nesanāk izvēlēties vienu. Kā man saprast, kura būtu īstā?

— Atsijā ar atklātību, — saka draugs.

— Kā tas ir — ar atklātību?

— Pavisam vienkārši! Sajūties pavisam brīvs un katrai no savām piecām sievietēm izstāsti par visām pārējām.

— Kā gan tas palīdzēs?

— Tu pamēģini!

Nākamā tikšanās pēc pusgada:

— Nu, kā? Vai padoms palīdzēja?

— Labs padoms! Paldies! Kad kļuvu atklāts, divas no manām sievietēm uzreiz atteicās ar mani tikties. Ļoti labi. Varētu teikt, ka tā bija rupja atsijāšana. Palika trīs. Un tad sākās pats interesantākais. Ļoti drīz es atklāju, ka ir ļoti grūti būt vienādi atklātam ar visām trim. Vienai es varēju stāstīt visu, otrai – pusi, trešai vispār neko. Tajā pat laikā vienai es varēju izstāstīt visu, bet stāstīt par otru – kaut kā nevarēju. Beidzās viss ar to, ka vienai es varu stāstīt visu, bet par viņu stāstīt negribējās nevienam..

— Lūk, tad viņa ar tevi arī palika, — teica priekšā draugs.

— Tieši tā. Interesanti, ka tāds vienkāršs veids strādā tik labi.

— Tas strādā tāpēc, ka atklātība ir jūtu rādītājs. Tā ļoti ātri atsijā nevajadzīgos cilvēkus – visos dzīves momentos. Es vienmēr šķiros no tiem, ar kuriem nevaru būt atklāts un palieku kopā ar to, par kuru nevaru pļāpāt. 

http://www.cluber.com.ua/

Vai jums ir tāda pieredze?

