Dieva dāvanas

dieva_davana2

— Es nesaprotu, kā cilvēki savas Dieva dotās dziednieciskās un pareģošanas spējas var izmanot savtīgos nolūkos, vēl ļaunāk – izmantot tās nelietīgi! — savam Skolotājam teica sašutis skolnieks.

— Vai tiešām Tu, liekot roku uz sirds, ar tīru sirdsapziņu, vari teikt, ka vienmēr lietderīgi izmanto savas Dieva dāvanas? — jautāja Skolotājs.

— Bet man taču Dievs nekādas dāvanas nav devis, — atbildēja skolnieks. — Ja man būtu dotas kāda no šīm spējām, es noteikti tās izmantotu un ļoti daudz laba izdarītu.

— Nepateicīgais! Vai tad Dievs Tev nav devis spēju redzēt skaisto? Bet tā vietā, lai to baudītu, Tu cilvēkos meklē slikto, netīrumus un trūkumus. Tev ir dota spēja runāt, taču tā vietā, lai runātu labus vārdus, es no Tevis dzirdu neapmierinātību un pārmetumus. Dievs Tev ir devis spēju mīlēt un piedot, bet cik bieži tā vietā, lai to darītu, Tu aizver savu sirdi, nelaid tajā mīlestību, dusmojies un apvainojies? Tu saņēmi spēju darīt labu, taču tā vietā Tava rīcība cilvēkiem nes ciešanas un sāpes. Tāpēc, pirms  nosodi citus cilvēkus, iemācies novērtēt un pareizi izmantot tās dāvanas, ko Tev pašam Dievs devis, — teica skolotājs.

Tulkoja: Ginta FS

