Labdien, mani Mīļie!

Šonakt, pirms aizvēru acis, man prātā iešāvās doma: beidzot gribu blogu. Man nepatīk vārds “blogs”, bet patīk, ka ir kāda vieta, kas virtuālajā vidē ir mana. Kuru es kopju, kurā es runāju par to, kas man svarīgs un kurā es padalos ar tām – man vērtīgajām lietām, ko esmu atradusi. Internets taču ir kā burvju lāde, kurā atrodams ir viss – katram tas, kas viņam svarīgs.

Vairāk kā gadu dienu no dienas esmu kopusi savu Dienasgrāmatu www.draugiem.lv un tomēr tas šķiet ne gluži mans. Tāpēc pamazām to, kas sakrājies un arī šodien man ir aktuāls, “pārnesīšu” šeit – tā ir kā pārvākšanās uz jaunu dzīvesvietu… 🙂

Daudzus materiālus es tulkoju no krievu valodas, lai arī neesmu tulks, taču daru to no sirds un tas man ļoti patīk. Tā labāk arī saprotu šajos rakstos, pasakās, pritčās ielikto jēgu.

Ginta Filia Solis

